Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Ağustos 2009 Pazar

nefret ediyorsan, ağlama.

Bir kılıçla pembe bir balon patlatmak ister miydin? Peki ya benim kafa mı K1'nın son roundunda ki gibi yumruklara boğmak ve burun kemiklerimi binlerce parçaya ayırmak? 68 model Mustang bir araba ile üzerimden geçip gitmek? Yoksa benim içimi hava ile şişirip patlatmak mı? O kadar korkaksın ki, ben kendime bir silah doğrulttuğumda onu bile elimden alıp, kaçarsın. Kelimeler yok sende. Cümle hiç kuramıyorsun. İfaden donuk. Yumuşak bir gülümseme ile daha ne kadar zaman harcayacaksın? Evet, kananlar olduğunu bende biliyorum ama peki ya yaşlanınca…
Çürüyeceksin. Pek zeki olduğunuda zannetmiyorum hani. Sen Amerika bayrakları ile koşarken Küba ağlıyordu. Sen varolmamışken Mussolininin cesedi sokaklarda sürünüyordu? Bunu hesaba kattın mı hiç? Teketek maçlarda kazanamazsın ki takım ruhu olmak nedir biliyor musun acaba? Her pas sana. Ben tek siz hepiniz diye bir şey yok burada.Canın acıyor.Asla bir savaşçı olamazsın. Bu boktan dünyada ki en kötü iki sıfata sahipsin sen. Yalancı ve korkak. Birşeyi sevemezsin bile. Bilmiyorsun.. Sen uyurken tavana bakıyordum ben. Sen bana bakarken de karşıda duran dolap kapağına. Birşeyden nefret ediyorsan, yapmazsın. Daha ileri git. Haydi. Göreyim seni.Sen Kudüs'sün, aynı anda herşey ve hiçbirşeysin.

Hiç yorum yok: